9:e januari

haha ja då sitter man här igen. Vi förlorade matchen med rätt mycket.. hehe..
Dagens humör: SUPERGLAD :D
Dagens borde: Jag vet inte vad jag borde göra.. kanske städa mitt rum? men vem fan skulle orka de haha..
Dagens frisyr: uppsatt/utsläppt, har inte riktigt bestämt mig :)
Dagens klädsel: stor T-shirt, kofta, leggins, massa armband och halsband!
Dagens planer: träffa ronja och simon :D
Dagens vill ha: RINGAR och allt som har med zebramönster att göra!!!!
Dagens låt: Jason Mraz - If it kills me
Dagens beroende: Zebror och peace märken :D
Dagens tråkigaste: min pappas riktigt tråkiga humor!
Dagens person: JAG SJÄLV FÖRFAN!

Kommentarer
Postat av: ac

åhhh you are back on this track! Nu har jag något att göra när jag har tråkigt!!!

2010-01-10 @ 01:23:51
URL: http://accccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0