All fall down

rätt så skön skoldag idag också. Träning på morgonen, vi körde mycket balansbräda, vilket var skitkul! :D

jag är så sjukt irriterad på vissa människor i den här världen asså.. varför kan man inte bara låta folk vara istället för att gå runt och snacka bakom ryggen på dom, hångarva åt dom och ge blickar? kan man inte bara visa hänsyn till folk? sluta snacka skit, sköta sitt och låta de andra vara. varför finns det människor som bara vill göra livet surt för alla andra? folk som helatiden ska trycka ner folk och gör så att de får sämre självförtroende? jag är stark, men jag tycker det är äckligt irriterande att se människor som inte är lika starka utsättas för detta och mår skitdåligt.. SHIT så irriterad jag blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0