Always Told You Before, Never Loved You More ...

haha jag måste säga att jag är riktigt urusel på att skriva här på bloggen. de kan komma ett inlägg lite när som helst. sportlovet var skönt, men nu när man börjar skolan igen så kommer stressen tillbaka.. suck.. det är så stressigt med betygen, att försöka få dom så bra som möjligt nu till skolavslutningen. det är typ bara 13 veckor kvar tills jag slutar högstadiet! tiden går för fort!

i helgen var det annas cup som spelades i tyresö. vi blev 1:a i gruppen och kom till final, finalen förlorade vi dock med 18-17.. ingenting att deppa för men det var surt.
gårdagen ägnade jag åt pluggande och det blev likadant idag. tog en promenad vid 2 tiden, hur mysigt som helst. våren är påväg och snön håller på att smälta bort! eller jag hoppas på det iaf, vem vet med sverige vädret, det kanske börjar snöa igen och blir minusgrader......

nu sitter jag här framför datorn och försöker hitta information om mitt nya favoritband the pretty reckless. hade tänkt att redovisa om dom på fredag på musiklektionen, men eftersom det inte finns någonting om dom någonstans så blir det coldplay förmodligen, eller the fray, eller one republic eller kings of leon eller paramore.. haha. det är snart dags för träning så jag antar att jag borde sätta på mig träningskläderna och packa väskan.



au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0