Try sleeping with a broken heart

åh jag är så sjukt trött idag, på tok för lite sömn och inte kunnat sova.. sen när jag skulle stänga av väckarklockan imorse hade jag ner ett glas vatten på golvet och glaset gick sönder i 1000 småbitar.. så en nyvaken trött ida fick resa sig ur sängen och dammsuga de första hon gjorde. OGILLA! det ska bli så himla skönt imorgon när jag har en liiiiten sovmorgon till halv 10.

i skolan idag hade vi det hur lugnt och skönt som helst, på franskan hade vi vikarie och kollade(?) på nån film, eller jag satt ju och ritade på malins mobil, eller inte på den men man kan rita i den liksom, ascoolt! sen på svenskan kollade vi på film, på so lektionen hade vi bara roligt, pratade med våran vikarie lars och körde hänga gubbe och ritade på tavlan. på livskunskapen skulle vi bara svara på nått papper med 102 frågor.. sen slutade vi liksom.

jag vill nu ha en ny blogg design, men vetefan när jag ska hinna göra en.. jag ska strax börja fixa iordning mig inför träningen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0